Doubtfull Sound

29 januari 2016 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Vandaag vroeg op om 08.00 uur vertrekken we uit de haven van Manapouri voor en cruise over de Doubtfull Sound. Eerst varen we met de boot ca. 1 uur, dan met de bus door het regenwoud en daarna ca. 3 uur met een catamaran naar de Doubtfull Sound. Al met al een schitterende tocht met imposante bergen om ons heen. De foto's geven een idee van de grootsheid van dit gebied..Nieuw Zeeland doet er alles aan om deze natuurgebieden in stand te houden.

We werden verwelkomd door dolfijnen en onderweg zagen we ook een kleine pinquin in het water. Ook de zeeleeuwen ontbraken niet,

We hebben ook erg moeten lachen om een aantal Japanners. Er was een dame die iedere keer ging poseren en daarbij een sjaaltje vasthield. We hebben geprobeerd om dat na te doen, we hadden jammer genoeg geen sjaaltje.

Al met al een mooie en redelijk zonnige dag.

1. Marscha van Beurden:
    29 januari 2016
    Wowww wat gaaf zeg, ziet er errug mooi! Ff wat anders als dat uitzicht hier vanachter mijn bureau (ik heb pauze ;))! Geniet nog verder van deze prachtige reis. Kijk al uit naar jullie volgende berichtje.
  2. Ineke Hoogendam:
    30 januari 2016
    Mooie foto's Ineke en Eef. Prachtige natuur! Blijf genieten van jullie reis!