De laatste 2 dagen in NZ

22 februari 2016 - Waihi Beach, Nieuw-Zeeland

Toen we vrijdagochtend vertrokken uit Roturoa was het eindelijk droog en begon de zon te schijnen. We konden toen nog even van het uitzicht op de bergen en de Alpaca's genieten en foto's maken.

De laatste 2 overnachtingen zijn in Waihi Beach, ca. 2 uurtjes rijden vanaf Roturoa. De reis verliep soepel en na een paar stops waren we tegen 2 uur in Waihi Beach Logge. We werden verwelkomd door Greg.

's Avonds zijn we gaan lopen naar het dorpje en na het diner zijn we over het strand teruggelopen. De lucht was mooi gekleurd na de zonsondergang.

Zaterdagochtend zijn we eerst naar de hot pools geweest, Dit zijn thermische baden waarvan het warme water uit de bodem komt. Het kleine bad was zo'n 40 graden en het grotere 37 graden. Heerlijk!  Hierna hebben we de laatste wandeling gemaakt met mooie views op de oceaan. Het is altijd klimmen en dalen als je wandelt in NZ en we zijn best blij dat het in NL vlak is, krijgen de kuiten weer een beetje rust. Na de lunch nog even op het strand gelegen en in de oceaan gepoedeld.

Zondag na het ontbijt vertrokken we naar Auckland International Airport voor de lange reis via Hong Kong  terug naar NL.